onsdag 2 april 2008

Motörhead

Vad har hänt idag? Inte mycket, inte mycket alls faktist. Bland det bästa som hänt idag är att jag dammade av en gammal skiva med Motörhead Bastards heter den. Med all sannolikhet har jag inte lyssnat på den på över tre år.
Kan inte alls minnas att jag lyssnat på den sedan jag flyttade till den västra sidan av Lund. Flytten ägde rum på hösten 2005 så det är minst 2.5 år sedan jag lyssnade på skivan.
Mentalt hade jag kategoriserat skivan som inte särskilt bra, men vad fel mitt minne hade. Skivan levde verkligen upp och ryckte tag i mig.

Nu har jag helt enkelt ett litet projekt på gång. Nån gång framöver så ska jag stänga in mig hemma med en massa öl och bara lysssna på Motörhead nonstop i 3 dagar. För mig är det faktist en riktigt lockande tanke. Vill du vara med? Skriv en kommentar här under...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jajamensan fattas bara, kan komma ner nån gång.